Поради психолога

       

       
            Практичний психолог нашого закладу - 
                            Суха  Ірина  Григорівна.
             Освіта: Повна вища

             Навчальний заклад : Тернопільський  
             національний педагогічний університет,  
             Інститут педагогіки та психології

            Спеціальність: Практична психологія

            Кваліфікація: Практичний психолог в системі 
            освіти
            Кваліфікаційна категорія: спеціаліст

Проблема, над якою працює психолог:  Організація і психологічний супровід дітей дошкільного віку.
Шановні батьки!    
    Якщо Вас турбують проблеми розвитку вашої дитини, її поведінка, якщо Ви помітили, що рівень розвитку пам’яті, уваги, мислення не відповідають віку дитини, якщо ви спостерігаєте страхи, агресію, сором’язливість, тривожність, упертість, занижену самооцінку та інші поведінкові проблеми, якщо Вас цікавить рівень підготовки до школи, -  Ви можете звернутися за консультацією до практичного психолога  кожного понеділка з 13.30 до 14.30. 
 Практичний психолог сприяє адаптації дітей до умов дитячого садка,           проводить психологічну діагностику готовності дітей старшого   дошкільного віку до навчання в школі, надає необхідну допомогу дітям, які   мають певні проблеми у поведінці, спілкуванні, розвитку, сприяє розвитку   здібних дітей, та дітей з ознаками обдарованості.

ПОРАДИ  БАТЬКАМ  ТА ВИХОВАТЕЛЯМ

Адаптація дитини до дошкільного закладу











 Мета діяльності психологічної служби в ЗДО №6: Сприяння створенню безпечного       середовища та умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів   освіти на всіх етапах їхнього вікового розвитку.

Пріоритетні напрями роботи , основні завдання:

1. Діти.

1.1. Забезпечувати психологічний супровід освітнього процесу.

1.2.Сприяти формуванню психологічного здоров'я дошкільників, як складової здоров'я вцілому.

1.3.Забезпечення захисту прав і свобод дітей, сприяння створенню безпечного середовища, запобігання насильству.

 

2. Батьки.

2.1.Вивчення особливостей спілкування з дитиною в сім'ї, стилю виховання з метою профілактики насильства в сім'ї.

2.2.Психологічний супровід сімей, котрі опинилися у важких життєвих ситуаціях.

 

3. Педагогічні працівники.

3.1.Визначення стилю педагогічного спілкування з дітьми з метою створення безпечного освітнього середовища.

3.2.Моніторинг емоційного стану вихователів, зняття емоційної напруги та зменшення рівня розвитку емоційного вигоряння працівників.


Немає коментарів:

Дописати коментар